Michał Dziekoński (autor), Robert Kozielski (autor)

Tytuł:     Jak szybko napisać profesjonalny plan marketingowy
Cena okładkowa:     59 zł
Oprawa:     miękka
Liczba stron:     312
Format:     A5
Język:     polski
Wydanie:     trzecie
Data wydania:     9.03.2017
Dostępne formaty:     książka drukowana
ISBN:     978-83-63391-39-3

Opis

Autorzy szczegółowo, krok po kroku pokazują, jak napisać profesjonalny plan marketingowy.

Z tej książki dowiesz się:

  • od czego zacząć przygotowywanie planu marketingowego,
  • jakie informacje powinien zawierać plan marketingowy,
  • jak zgromadzić dane, które wprowadzamy do przygotowanego szablonu planu online,
  • jak opracować kolejne części planu marketingowego,
  • jakich błędów szczególnie trzeba się wystrzegać, tworząc plan.

Dodatkową inspiracją przy opracowywaniu własnego planu marketingowego mogą być omówione w książce i zamieszczone na stronie internetowej przykładowe plany marketingowe różnych firm i instytucji. Szablon planu marketingowego do samodzielnego wypełnienia jest tak zaprojektowany, że po wprowadzeniu wymaganych danych do kolorowych pól pozostałe komórki w kolorze szarym (a także wykresy) generują się automatycznie. Po wypełnieniu szablonu możesz go z powodzeniem wykorzystać w charakterze planu marketingowego swojej firmy na trzy lata, ze szczegółowym planem operacyjnym na jeden rok.

O autorach

Michał Dziekoński, MBA/ACM – dyrektor ds. strategii i Senior Partner w firmie Experience Group, specjalizującej się w aktywnych metodach edukacji menedżerskiej (program Reżyser Sprzedaży, symulacyjne gry strategiczne, projekt Personal Branding i inne).

Praktyk biznesu, z kilkunastoletnim doświadczeniem w kierowaniu marketingiem strategicznym w strukturach międzynarodowych korporacji. Posiada również dziesięcioletnie doświadczenie zawodowe w prowadzeniu profesjonalnych szkoleń i konsultacji z zakresu marketingu, symulacji strategicznych oraz strategii sprzedaży. Na studiach International MBA prowadzi autorski anglojęzyczny 50-godzinny moduł Business Games, jest także certyfikowanym trenerem the Chartered Institute of Marketing.

Ukończył z wyróżnieniem m.in. program MBA Oxford Brookes University, the Advanced Certificate in Marketing, program Marketing Training (Orlando USA) oraz kilka kierunków studiów podyplomowych (m.in. marketing internetowy, studia trenerskie z zarządzania zespołami). Jest współautorem książek Wskaźniki marketingowe oraz Marketing internetowy, autorem kilkudziesięciu artykułów i kilkunastu symulacyjnych gier szkoleniowych.


Dr hab. Robert Kozielski pracuje jako wykładowca na Uniwersytecie Łódzkim. Jest stypendystą Fundacji Fulbrighta (USA, Willamette University) oraz członkiem Komitetu Nauk Organizacji i Zarządzania Polskiej Akademii Nauk. Uzyskał tytuł Chartered Marketer nadawany przez The Chartered Institute of Marketing w Londynie – największą i najstarszą na świecie instytucję szkoleniowo-konsultingową specjalizującą się w dziedzinie marketingu.

Prowadził wykłady i warsztaty szkoleniowe na Uniwersytecie Warszawskim, w Szkole Głównej Handlowej, na studiach Executive MBA organizowanych wspólnie przez Uniwersytet Łódzki i University of Maryland (USA) oraz Executive MBA organizowanych przez Uniwersytet Warszawski wraz z University of Illinois (USA). Staże naukowe i programy badawcze realizował na uniwersytetach w Maryland (USA), Lund (Szwecja), Edynburgu (Szkocja) oraz Middlesex (Wielka Brytania). Wygłaszał referaty, prezentacje, a także uczestniczył w wielu konferencjach i seminariach w Polsce i za granicą.

W 1999 roku stworzył pierwszy w Polsce ośrodek szkoleniowo-egzaminacyjny The Chartered Institute of Marketing (CIM). Od tego czasu pracował z prawie 800 menedżerami, wpierając ich wysiłki w uzyskaniu prestiżowego dyplomu The Chartered Institute of Marketing. W 2004 roku założył firmę questus, która jest obecnie największym w Polsce akredytowanym Ctentrum Instytutu Londyńskiego i jedynym ośrodkiem w Polsce, który prowadzi programy przygotowujące do egzaminów w całym kraju (Warszawa, Kraków, Łódź, Trójmiasto).

W ciągu dwudziestoletniej działalności szkoleniowo-konsultacyjnej współpracował między innymi z takimi firmami, jak Unilever, Microsoft, Hewlett-Packard, Merck, Danone, Johnson & Johnson, Bayer, mBank, Aflofarm, Telekomunikacja Polska SA, Polpharma, Merck, Abbott, BRE Bank, Lotos. Pracował także w Zarządzie Grupy Kapitałowej Redan. Był członkiem rad nadzorczych GK Redan SA, CAM Media SA. Jest także współzałożycielem firmy Questuspoint sp. z o.o., która prowadzi działania badawczo-doradcze z wykorzystaniem informacji pochodzących z tzw. źródeł wtórnych. Członek Rady Fundacji „Happy Kids”, która buduje rodzinne domy dziecka i opiekuje się nimi.

Specjalizuje się w strategiach rynkowych przedsiębiorstw, analizach strategicznych i ocenie efektywności działań marketingowych organizacji. Autor ponad 200 publikacji książkowych i artykułów z zakresu działalności rynkowej, wydawanych w Polsce i za granicą. Pod jego redakcją ukazała się między innymi książka Wskaźniki marketingowe, która była pierwszą tego typu publikacją na świecie, wyprzedzając takie ośrodki, jak na przykład Wharton Business School (University of Pennsylvania). Ponadto jest autorem lub współautorem książek: Sukces rynkowy organizacjiDeterminanty sukcesu organizacji, Wskaźniki marketingoweReklama a zdolność konkurencyjna polskich przedsiębiorstw i innych.