Matthieu Dardaillon (autor), Jonas Guyot (autor)
Aneta Kowalska (tłumaczka), Virginie Little (autorka przedmowy), Bolesław Rok (autor przedmowy), Przemysław Furlepa (autor przedmowy), Jean-Paul Delevoye (autor przedmowy), Little Greenfinity i Little Infinity (inicjator i główny partner polskiego wydania), BGŻ BNP Paribas (partner wydania), Orange Polska (partner wydania), Instytut Francuski w Polsce (partner wydania)
Tytuł: | Przedsiębiorcy, którzy zmieniają świat | ||
Dane oryginału: | Les entrepreneurs qui changent le monde, Rue de l’échiquier, 2017 | ||
Cena okładkowa: | 39,90 zł | ||
Oprawa: | miękka | ||
Liczba stron: | 348 | ||
Format: | kieszonkowy | ||
Język: | polski | ||
Wydanie: | pierwsze | ||
Data wydania: | 15.10.2018 | ||
Dostępne formaty: | książka drukowana | ||
ISBN: | 978-83-63391-66-9 |
Opis
Czy firma może jednocześnie mieć pozytywny wpływ na społeczeństwo i przynosić zyski? Coraz więcej mówi się o przedsiębiorczości społecznej lub o społecznym biznesie, ale czy ta tendencja się utrzyma, czy to tylko chwilowa moda? Czy trzeba poznać mechanizmy tradycyjnej przedsiębiorczości zanim rzucimy się w wir przedsiębiorczości społecznej? Gdzie działać, żeby najlepiej pomóc? Jak zbudować swoją karierę tak, aby na poziomie jednostki zmaksymalizować oddziaływanie społeczne? Jesteśmy przekonani, że te pytania odnoszą się do pokolenia poszukującego sensu, wyników i niezależności. Nasza książka jest swego rodzaju odpowiedzią, będąc owocem spotkań z przedsiębiorcami społecznymi oraz współpracy z rozmaitymi „zaangażowanymi” menedżerami w dużych firmach. Nie aspirujemy do tego, by wyczerpująco odpowiedzieć na powyższe pytania. Próbujemy raczej dostarczyć konkretne przykłady działań przedsiębiorców, którzy wprowadzają innowacje z korzyścią dla społeczeństwa po to, by pokazać, że każdy może zostać inicjatorem zmian. Niewielu młodych ludzi kwestionuje dominujące modele ekonomiczne, a jeszcze mniej przechodzi do działania. Tą książką chcielibyśmy ich do tego zachęcić.
Autorzy
Inicjator i główny partner polskiego wydania
Partnerzy polskiego wydania
Cet ouvrage, publié dans le cadre du Programme d’aide à la publication BOY-ŻELEŃSKI, a bénéficié du soutien de l’Institut français de Pologne.
Książkę wydano dzięki dofinansowaniu Instytutu Francuskiego w Polsce w ramach Programu Wsparcia Wydawniczego BOY-ŻELEŃSKI.