Aleksandra Bielska (redaktorka, autorka), Paweł Smółka (redaktor, autor)
Sebastian Błażkiewicz (autor), Marcin Gałczyński (autor), Maciej Jankielewicz (autor), Agnieszka Socha (autorka), Kazimierz Turaliński (autor)
Tytuł i podtytuł: | Wywiad biznesowy. Praktyczne wprowadzenie | ||
Cena okładkowa: | 79 zł | ||
Oprawa: | miękka | ||
Liczba stron: | 236 | ||
Format: | B5 | ||
Język: | polski | ||
Wydanie: | drugie | ||
Data wydania: | 04-10-2021 | ||
Dostępne formaty: | książka drukowana | ||
ISBN: | 978-83-66402-67-6 |
Opis
Oddajemy w Twoje ręce, drogi Czytelniku, książkę na intrygujący temat, który jednocześnie niesie wysoką, konkretną wartość dla każdego decydenta zainteresowanego budowaniem i wzmacnianiem przewagi konkurencyjnej zarządzanej przez siebie organizacji. Niniejsze opracowanie pomyślane zostało jako przystępne wprowadzenie w tematykę wywiadu biznesowego i przybliża najważniejsze kwestie związane z jego praktyką. Autorzy założyli, że odbiorcą książki jest osoba zainteresowana rozpoczęciem kariery jako analityk wywiadu biznesowego lub osoba, która rozważa wykorzystanie i profesjonalizację funkcji wywiadowczej w swojej organizacji. Z tego względu w książce można znaleźć podstawowe, praktyczne informacje dotyczące:
- celu i zakresu wywiadu biznesowego;
- organizowania funkcji wywiadowczej w organizacji i jej realizowania zgodnie z prawem i standardami etycznymi;
- pozyskiwania, przetwarzania i analizowania informacji;
- raportowania wyników analiz wywiadowczych;
- korzystania z zewnętrznych dostawców usług wywiadowczych oraz świadczenia usług wywiadu biznesowego jako zewnętrzny dostawca;
- stosowania wywiadu biznesowego do wspierania strategicznych decyzji, w szczególności w kontekście innowacji i innowacyjności.