Zasady Sandlera

David Mattson (autor)
Joanna Wasilewska (tłumaczka), Dariusz Milczarek (autor wstępu)

Tytuł i podtytuł:     Zasady Sandlera. 49 ponadczasowych zasad sprzedaży
Dane oryginału:     The Sandler Rules. Forty-Nine Timeless Selling Principles... and How to Apply Them, Pegasus Media World, 2009
Cena okładkowa:     69 zł
Oprawa:     twarda
Liczba stron:     212
Format:     B5
Język:     polski
Wydanie:     pierwsze
Data wydania:     8.11.2016
Dostępne formaty:     książka drukowana
ISBN:     978-83-63391-16-4

Opis

David H. Sandler, wybitny specjalista w dziedzinie psychologii sprzedaży, założyciel firmy szkoleniowej Sandler Training, rozpoczynał nie od teorii, ale od zdobywania własnych doświadczeń biznesowych w zakresie sprzedaży. Postanowił dowiedzieć się najwięcej, jak to tylko możliwe, na temat potencjalnych klientów, by zrozumieć, dlaczego zachowują się w określony sposób i co motywuje ich do zakupu. Jego poszukiwania i badania doprowadziły do stworzenia systemu szkoleń sygnowanego jego nazwiskiem, który pomógł wielu sprzedawcom na całym świecie w odnoszeniu stałych, nadzwyczajnych sukcesów.

Książka zawiera zestaw przystępnie, barwnie i przekonująco opisanych zasad stanowiących źródło inspiracji i tworzących gotowy do wykorzystania system, który zapewni zaangażowanemu sprzedawcy osiąganie najlepszych wyników swojej pracy.

Dzięki tej publikacji dowiesz się między innymi:

  • jak zachować się w każdej sytuacji sprzedażowej, aby uzyskać zamówienie, i kiedy lepiej wycofać się z procesu sprzedaży,
  • jak przejąć kontrolę nad procesem sprzedaży, kierując zachowaniem potencjalnego klienta (prospekta),
  • dlaczego prospekci nie mówią prawdy i jakie pytania pozwolą ci tę prawdę odkryć,
  • kiedy i w jaki sposób należy klientowi odmówić oferty, o którą prosi,
  • dlaczego nadgorliwość w procesie sprzedaży może popsuć twoje relacje z klientem.

O autorze

David Mattson jest prezesem i partnerem w Sandler Systems, Inc. – międzynarodowej firmie szkoleniowo-doradczej z siedzibą w Stanach Zjednoczonych. W 1986 roku Mattson spotkał Davida H. Sandlera i zafascynowały go filozofia, metody oraz efekty jego pracy. Od 1988 roku pracował dla Sandlera, aby następnie objąć kierownictwo firmy. Mattson kontynuuje pracę trenera i konsultanta w zakresie zarządzania, sprzedaży, komunikacji interpersonalnej, budowania zespołów oraz planowania strategicznego na terenie Stanów Zjednoczonych i Europy.

Jak sam twierdzi: „Uczyć się od Davida Sandlera to był wielki przywilej, pracować z nim – również. Nieskończenie wiele razy zdarzyło mi się przypadkowo spotykać byłych klientów Sandlera, którzy sami z siebie zaczynali recytować jedną z jego zasad i opowiadali z niepohamowanym entuzjazmem o jej ogromnym, pozytywnym wpływie na ich karierę. Mam nadzieję, że ta książka wywrze podobny wpływ na ciebie, pomagając ci w dokonaniu zmiany”.