Performance Research Associates (autor)
Tytuł: | Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów | ||
Dane oryginału: | Delivering Knock Your Socks Off Service/Performance Research Associates, Inc. – 5th edition, 2012 | ||
Cena okładkowa: | 69,00 zł | ||
Oprawa: | miękka | ||
Liczba stron: | 216 | ||
Format: | B5 | ||
Język: | polski | ||
Wydanie: | pierwsze | ||
Data wydania: | 30.09.2019 | ||
Dostępne formaty: | książka drukowana | ||
ISBN: | 978-83-63391-95-9 |
Opis
Nikt dzisiaj nie ma wątpliwości, że standard obsługi klienta jest tak samo ważny jak jakość oferowanych produktów: wzmacnia relację z klientem, wzbudza w nim zaufanie, buduje dobrą reputację firmy i stwarza przewagę nad konkurencją. W dobie internetu i mediów społecznościowych jest to szczególnie istotne, ponieważ informacja o każdym potknięciu firmy szybko dociera do szerokiego grona odbiorców.
Jak zapewnić znakomitą obsługę klientów to najnowsze wydanie światowego bestsellera, który od 20 lat inspiruje wszystkich zajmujących się sprzedażą oraz wyznacza nowe standardy obsługi klienta. Dzięki tej książce dowiesz się, jak:
- oczarować klientów jakością obsługi,
- kreatywnie i skutecznie rozwiązywać problemy,
- postępować w obliczu różnic kulturowych i pokoleniowych,
- zbierać i analizować informacje od klientów w celu polepszenia jakości obsługi,
- radzić sobie z kłopotliwymi klientami.
Lektura obowiązkowa dla sprzedawców pracujących ze współczesnymi, wymagającymi klientami.
Retail News Magazine
Napisana z humorem, wciągająca lektura przedstawia cały zakres działań taktycznych, które są niezbędne każdemu, kto świadczy usługi klientom.
Entrepreneur Magazine
O autorze
Performance Research Associates – od 40 lat prowadzi działalność konsultingową i szkoleniową w zakresie jakości obsługi, lojalności klienta oraz tworzenia kultury skoncentrowanej na kliencie. Do klientów firmy należą m.in. PricewaterhouseCoopers, Microsoft, Harley-Davidson, Glaxo-SmithKline, Motorola.